Blö.

En skön helg minsann.
Bag-in-häng med Anna & Caroline igår afton. Käkade bröd så störningsjouren knackade på, snacka om rebeller!
Sedan cykeltur till Fröslunda och dRAW (Grov version av Pictionary) sjuan och spädbarnsskämt tills morgonen kom. När jag kom hem efter en alldeles för kall, men tack vare trafiklösheten också väldigt rolig, cykeltur käkade jag pommes i gryningen.
Efter några timmars sömn hade halva söndagen gått och jag gick och handlade. Så tungt och jobbigt, men kul. Jag skulle laga mat tilll kommungruppens stundande knytkalas och hade bestämt mig för att göra potatissallad. Vilket var väldigt konstigt då den skulle käkas av sisådär 10-15 pers. = kul om den blir god liksom. Och jag hade aldrig kokat potatis tidigare (?!) Men den blev FA-AN god! Fick dock stressa så in i helvete då jag missbedömt tiden. Och i mitt minimala jävla kök dessutom. Som därför nu ser ut som ett bomdnedslag. Nåjaa, kvällen var trevlig. Lag Feministerna kom tvåa i fyrkampen, den andra maten var också superb och vi drack ölen som heter Fröslunda.
Nu är jag så trött så jag knappt känner någonting längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rääääbels!!

2011-09-18 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0