Tråkigt.

Jag är: jävligt hungrig
Jag sover: snart
Jag blir glad av: just nu visdom
Vem kramade du senast? Ulla Andersson
Vad sa du senast? Hejdå
Gröna eller röda äpplen: gröna, fast helst inga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen
Vad skulle du behöva nu? något att äta
Har du snygga skor? javisst
Vilken tid gick du upp idag? halv åtta
Vad var det första du sa imorse? Moa
Har du sovit i din egna säng inatt? japp
Har någon annan sovit i din säng inatt? näpp
Vad såg du senast på tv? Gomorron Sverige
Kan du spela fotboll? ja, var jättesugen på det idag faktiskt
Senaste personen du skickade sms till: Björn
Senaste personen som ringde dig: Sarah
Senaste personen som fick dig att skratta: Emma
Senaste personen du pussade: Mamma kanske
Senaste personen du hörde sjunga: Freddie Mercury
Senaste filmen du såg: Det minns jag ta mig tusan inte alls
Senaste låten du lyssnade på: The invisible man
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nja
Har du sett din bästa vän gråta? jadå
Vad åt du senast? choklad
Har du fått någon komplimang idag? Sara sa "det var bra sagt"
Vilka språk pratar din mamma? svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Har du däckat/spytt för att du druckit? jo
Har du täckt någons hus med toalettpapper? tyvärr
Har du varit på stranden? ja
Hur bra är din syn? inte perfekt, men tillräcklig för att klara mig utan hjälpmedel
Har du varit på ett party? all the time
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? möjligen
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? ok
Har du varit utomlands? ja
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? nja, inte direkt arga
Var är dina syskon just nu? I Oslo och Nyfors gissar jag
Vad var den senaste drömmen som du minns? att jag åt middag med familjen men grinade i soppan så den blev smaklös och äcklig
Vad ska du göra i helgen? det var en bra fråga
När var du riktigt sjuk senast? Känns som att jag aldrig varit det
Vem är den senaste kändisen du tog på? Ulla, kanske inte jättekänd, men lite
Vad finns i din bakficka? naaaada
Har du färglinser? näääpp
Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? kissar
Vad ska du göra efter det här? borsta tänderna
Jag är: jävligt hungrig
Jag sover: snart
Jag blir glad av: just nu visdom
Vem kramade du senast? Ulla Andersson
Vad sa du senast? Hejdå
Gröna eller röda äpplen: gröna, fast helst inga
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen
Vad skulle du behöva nu? något att äta
Har du snygga skor? javisst
Vilken tid gick du upp idag? halv åtta
Vad var det första du sa imorse? Moa
Har du sovit i din egna säng inatt? japp
Har någon annan sovit i din säng inatt? näpp
Vad såg du senast på tv? Gomorron Sverige
Kan du spela fotboll? ja, var jättesugen på det idag faktiskt
Senaste personen du skickade sms till: Björn
Senaste personen som ringde dig: Sarah
Senaste personen som fick dig att skratta: Emma
Senaste personen du pussade: Mamma kanske
Senaste personen du hörde sjunga: Freddie Mercury
Senaste filmen du såg: Det minns jag ta mig tusan inte alls
Senaste låten du lyssnade på: The invisible man
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nja
Har du sett din bästa vän gråta? jadå
Vad åt du senast? choklad
Har du fått någon komplimang idag? Sara sa "det var bra sagt"
Vilka språk pratar din mamma? svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Har du däckat/spytt för att du druckit? jo
Har du täckt någons hus med toalettpapper? tyvärr
Har du varit på stranden? ja
Hur bra är din syn? inte perfekt, men tillräcklig för att klara mig utan hjälpmedel
Har du varit på ett party? all the time
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? möjligen
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? ok
Har du varit utomlands? ja
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? nja, inte direkt arga
Var är dina syskon just nu? I Oslo och Nyfors gissar jag
Vad var den senaste drömmen som du minns? att jag åt middag med familjen men grinade i soppan så den blev smaklös och äcklig
Vad ska du göra i helgen? det var en bra fråga
När var du riktigt sjuk senast? Känns som att jag aldrig varit det
Vem är den senaste kändisen du tog på? Ulla, kanske inte jättekänd, men lite
Vad finns i din bakficka? naaaada
Har du färglinser? näääpp
Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? kissar
Vad ska du göra efter det här? borsta tänderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0