Helgen v. 39, pt 3.

I lördags kunde jag i stort sett sova så länge jag ville vilket jag verkligen såg till att utnyttja. Så småningom satte jag igång med lite städning och lägenheten blev åter trevlig i vistas i. När mörkret anlänt cyklade jag till Fröslunda där Sofie hade inflyttningsfest i sin fina lägenhet. Hade inte skaffat något att dricka så köpte folköl på vägen, vilket alltid är väldigt ovärt. Men nu blev det extra ovärt eftersom Sofie hade en hel bag-in som hon gärna delade med sig av (tack!) samt lite Minttu. Vi ägnade oss bland annat åt härligt tonmedveten köksgolvssång a la Rosenström innan stegen eller rättare sagt hjulen styrdes mot Filial. Där hookade jag med Angelica, Joakim, Beatrice och Alexander och kvällen blev för jäkla bra i mina ögon. Jag & Joakim köpte Minttu-shots till alla? Jag dansade på scenen (såklart) och allt sånt där som hör till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0