This list got you singin' eeeyoo.

Dagens frukost: Jordgubbsfil med kanel- och äppelmüsli, tropisk juice samt två rostade mackor med tomat och ost
Dagens kläder: Mörkblå polotröja, småprickig kjol, strumpbyxor, på aftonen löparoutfit
Dagens låt: Det känns som att jag knappt hört någon låt idag, men igår/inatt lyssnade vi en hel del på Shake it out
Dagens dusch: Har ännu inte inträffat
Dagens frisyr: Indikerar om att ett frisörbesök vore på sin plats
Dagens smink: Räknar icke upp allt, men det som syns så att säga är eye-liner och aprikosaktig rouge
Dagens händelse: Att jag bajsade 5 gånger (och minst 6 igår)
Dagens planer: Presentation om EU-konferensen, besöka Vaari på fars dag
Dagens vill ha: Bättre kondition
Dagens saknad: Bestefar och papi
Dagens samtal: Diskussionen i lokalen antar jag
Dagens tråkigaste: Min afton, rastlös i soffan
Dagens roligaste: Denna dag var inte överdrivet hilarious direkt
Dagens finaste: Att somna i fosterställning i soffan eftersom det var lite trångt eftersom jag var surrounded av family
Dagens måste: Få lite koll på vad som väntar i veckan
Dagens dricka: Julmust och oboy
Dagens köp: Ingentingen
Dagens mat: Har inte ätit någon ordentlig rätt, men goda smörgåsar av alla de slag och stekt sparris, samt tårtor
Dagens mående: Varken eller, just nu väldigt uttråkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0