Trist.

Vad heter du? Linn
Vart bor du? Eskilstuna & Stora Sundby
Trivs du där? Jajamän
Brukar du läsa horoskop? Jag läser Folkets men det är endast pga min tvångstanke att läsa allt
Har du körkort? Nee
Äger du några Converseskor? Jarå
Favoritdjur? Olika, hihi
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder, mat, alkohol, ibland resor, räkningar, hehehehehe
Senaste konserten? System of a down
Festar du mycket? Inte för tillfället, men det händer
Sprit, cider, vin eller öl? Oftast rödvin men föredrar något annat
Brukar du bli för full? Då och då
Antal kuddar i sängen? En + två ihopknölade tecken
Kan du baka bullar? Javisst
Har du varit med i scouterna? Nepp
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? Max ;)
Är du allergisk mot något? Somliga pälsdjur
Äger du ett busskort? Inget fungerande
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit xD
Hur ser du ut idag? Alldaglig, går-inte-utanför-dörren-look, flagar
Har du haft sex idag? I wiiiish
Nästa mål i ditt liv? Att städa lägenheten
Vad såg du senast på tv? Hipp Hipp! tror jag det var
Hur svarar du i mobilen? A hallå det är Linn Tammi (fast telefon) Hallå (mobil, känd uppringare) Linn Rosenborg (mobil, okänd uppringare)
Vem ringde du senast? Vuxenförvaltningen i e-town
Vad sa den du ringde? Hur jag skulle fylla i T3:an
Antal timmar sömn inatt? ca 8, sedan legat och druntat fram och tillbaka halva förmiddagen
Vad innehåller din favoritnattmacka? Rostbröd med smör, ost och tomat eller smör och honung, EHE
HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Tjae, när vi skulle badda rent Goliats öga häromveckan, det skulle man kunna kalla bråk. Vi var jobbiga och han var arg
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jag minns inte
Är du ensam nu: Japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nationalteatern-Spisa, Markus Krunegård-Munspelsdåren m.fl.
Vill du gifta dig: En dålig fråga
Vill du ha barn: Njae, det är lite olika med den saken. Har ingen längtan iallafall
FAVORIT...
Rum i huset: Vardagsrummen
Typ av musik: Bra musik
Månad: Vet ej
Sten: Klumpedunsen som jag och Lisa målade en ansikte på med nagellack för längesedan kanske, den är jävligt stilig
DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nä
Köpt någonting: Mat, läsk, kanel, typ det
Varit sjuk: Om solbränna gills, hähä
Sjungit: Yes box
Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja
Velat säga till några att du älskar dem: I guess since I did it
Träffat nån ny person: Not really
Saknat någon: Jae
Kramat någon: Aaa
SENASTE...
Låt du hörde: The Knife-Silent shout
Film du såg: Jag minns inte namnet, en gammal svensk
Drink du köpte: Som jag payade själv var "någon fruktig" på Brasserie
Sak du stal: Vet inte, säkert en penna av någon
Mat du åt: Ris
Gången du åt en korv: Härommånaden, french hot dog från Fristadsgrillen/Runda kiosken eller nej, midsommar var kanske efter, isåfall midsommar
FÖRSTA
Första bästa kompis: Emma D-S
Första inhandlade skiva: Med egna pengar var Brittan-Oops I dit it again
Första förälskelse: Oskar L
Första begravning: Bestefars
Första piercing/tatuering: Gills hål i öronen? hehe, isåfall där. Vintergatan mellan skuldrorna i höstas
Första fiende: Ida på dagis som viskade "kolla hennes kissemurra" till sin kompis när jag råkade kissa med öppen dörr, EHE (hemskt traumatiskt ögonblick)
SENASTE
Senaste människa du slog: No idea, det var nog på instruktörsutbildningen
Senaste stora bussresa: Jag vet inte, har inte åkt buss så värst långt, iallafall inte nyligen
Senaste dusch: Igår kväll
Senaste irritation: Kliande hud
Senaste glass: Double twister på playan i Barca
Senaste skjortan du haft på dig: En vit
Vad heter du? Linn
Vart bor du? Eskilstuna & Stora Sundby
Trivs du där? Jajamän
Brukar du läsa horoskop? Jag läser Folkets men det är endast pga min tvångstanke att läsa allt
Har du körkort? Nee
Äger du några Converseskor? Jarå
Favoritdjur? Olika, hihi
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder, mat, alkohol, ibland resor, räkningar, hehehehehe
Senaste konserten? System of a down
Festar du mycket? Inte för tillfället, men det händer
Sprit, cider, vin eller öl? Oftast rödvin men föredrar något annat
Brukar du bli för full? Då och då
Antal kuddar i sängen? En + två ihopknölade tecken
Kan du baka bullar? Javisst
Har du varit med i scouterna? Nepp
Bläck eller blyerts? Bläck
McDonald’s eller Burger King? Max ;)
Är du allergisk mot något? Somliga pälsdjur
Äger du ett busskort? Inget fungerande
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit xD
Hur ser du ut idag? Alldaglig, går-inte-utanför-dörren-look, flagar
Har du haft sex idag? I wiiiish
Nästa mål i ditt liv? Att städa lägenheten
Vad såg du senast på tv? Hipp Hipp! tror jag det var
Hur svarar du i mobilen? A hallå det är Linn Tammi (fast telefon) Hallå (mobil, känd uppringare) Linn Rosenborg (mobil, okänd uppringare)
Vem ringde du senast? Vuxenförvaltningen i e-town
Vad sa den du ringde? Hur jag skulle fylla i T3:an
Antal timmar sömn inatt? ca 8, sedan legat och druntat fram och tillbaka halva förmiddagen
Vad innehåller din favoritnattmacka? Rostbröd med smör, ost och tomat eller smör och honung, EHE
HAR DU NÅGONSIN...
Bråkat med ditt husdjur: Tjae, när vi skulle badda rent Goliats öga häromveckan, det skulle man kunna kalla bråk. Vi var jobbiga och han var arg
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Jag minns inte
Är du ensam nu: Japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Nationalteatern-Spisa, Markus Krunegård-Munspelsdåren m.fl.
Vill du gifta dig: En dålig fråga
Vill du ha barn: Njae, det är lite olika med den saken. Har ingen längtan iallafall
FAVORIT...
Rum i huset: Vardagsrummen
Typ av musik: Bra musik
Månad: Vet ej
Sten: Klumpedunsen som jag och Lisa målade en ansikte på med nagellack för längesedan kanske, den är jävligt stilig
DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nä
Köpt någonting: Mat, läsk, kanel, typ det
Varit sjuk: Om solbränna gills, hähä
Sjungit: Yes box
Sagt “Jag Älskar Dig”: Ja
Velat säga till några att du älskar dem: I guess since I did it
Träffat nån ny person: Not really
Saknat någon: Jae
Kramat någon: Aaa
SENASTE...
Låt du hörde: The Knife-Silent shout
Film du såg: Jag minns inte namnet, en gammal svensk
Drink du köpte: Som jag payade själv var "någon fruktig" på Brasserie
Sak du stal: Vet inte, säkert en penna av någon
Mat du åt: Ris
Gången du åt en korv: Härommånaden, french hot dog från Fristadsgrillen/Runda kiosken eller nej, midsommar var kanske efter, isåfall midsommar
FÖRSTA
Första bästa kompis: Emma D-S
Första inhandlade skiva: Med egna pengar var Brittan-Oops I dit it again
Första förälskelse: Oskar L
Första begravning: Bestefars
Första piercing/tatuering: Gills hål i öronen? hehe, isåfall där. Vintergatan mellan skuldrorna i höstas
Första fiende: Ida på dagis som viskade "kolla hennes kissemurra" till sin kompis när jag råkade kissa med öppen dörr, EHE (hemskt traumatiskt ögonblick)
SENASTE
Senaste människa du slog: No idea, det var nog på instruktörsutbildningen
Senaste stora bussresa: Jag vet inte, har inte åkt buss så värst långt, iallafall inte nyligen
Senaste dusch: Igår kväll
Senaste irritation: Kliande hud
Senaste glass: Double twister på playan i Barca
Senaste skjortan du haft på dig: En vit

Kommentarer
Postat av: hehehehe angelica

vad är det för ihopknölade tecken? :sss

2011-07-13 @ 19:03:07
Postat av: Anonym

haha, har glömt hur man stavar :(

2011-07-13 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0