Puss.

Härom dagen ringde det på dörren. Jag blev väldigt stressad av det eftersom min enda klädsel var trosor och linne. Givetvis fann jag inga kläder och övervägde att inte öppna, ehe. Men istället så svepte jag ett påslakan om mig.
När jag öppnade stod det två medelåldersmän utanför och den ena sade:
-Eeehh, heej, vi kommer från Jehovas vittnen, det kanske är lite olägligt? ehe
Jag hade SÅDAN lust att säga jaa, du förstår jag ligger och knullar där inne. Men jag gjorde det inte, istället tyckte jag synd om dem och fick lite dåligt samvete. FATTAR INTE??? Varför blir jag alltid så så fort folk ser lite molokna ut? Anyway, jag fick iallafall en lapp med en inbjudan till föreläsning om typ jordens undergång i Strängnäs (ofc) Sedan sade vi adjö och jag återgick till knullandet, NOT. Nej, inte gettar man layed här inte. Det är onani till Peter Griffin som gäller.
Hörde sedan varje dörringning och knackning och öppning och stängning längs deras väg ner genom trapphuset.

Kommentarer
Postat av: ÄNNE

Haha! VILKET ROLIGT INLÄGG LINZAN. Tycker vi kan gå på den där föreläsningen. När är den? =)

2011-07-04 @ 17:15:04
Postat av: Anonym

Haha, absoluut! 15-17/7, 22-24/7 samt 29-31/7. Hoppsansa, en hel sammankomst, EVEN BETAH!

2011-07-09 @ 13:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0