Mitt spännande liv vill jag dela med mig av till er.

Heizipeizi. Long time no see :PPpPppPPpPpppPp
Onsdagen var som tippat trevlig. Tiden på Nybron var seg men allt runt i kring himla bra.
Inledde med exalterat framtidsprat och vin hemma med Angelica, därefter en vimsig promenad till Bea där det var återseende med goa Sp:arna, traditionsenligt Röda Kapellet och Eldkvarn, balkonghäng, mer framtidshets mm.
Tog mig till Nybron på Beas pakethållare med Angelica vid styret, vingligt, livsfarligt och roligt.
Tog mig från Nybron i en kundvagn med Bea som chaufför, har blåmärken och rödmärken efter sisådär 1000 vurpor.
På promenaden hem från Bea såg jag en hare på Sveaplans parkering.

Igår hade jag jordens huvudvärk hela dagen. Brukar aldrig vara särskilt bakis så det var jobbigt.
Träffade Tomas och Michelles nya kitekateunge Ramses på kvällen. GULLE!!!

Japp, ville ba säga det. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0