Kvarta.

Åter väntar en ny vecka runt hörnet och jag förstår inte var jag gör av denna sommar. Men snart vankas löning och då blir det lite enklare. Tro det eller ej, något mer kul går det att ha med åtminstone några slantar i fickan. Tänkte börja med att spendera le cash på lite bira när Alex ska firas samma dag som underbaringarna ramlar in. Är dock sur värre då jag får betydligt mindre än jag tänkt. Anar varför men väntar ändå spänt på lönespec och förklaring. Antagligen får jag resten nästa månad och det är väl också bra. Men ville ju ha det NU! Nåja, ska sluta tjata om mitt penningliv nu.

Öl onsdag iallafall. Attans trevligt.

Kommentarer
Postat av: angelica

:DDD

2011-07-25 @ 12:26:09
URL: http://idiut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0