Pärmar.

Idag har mamma och Tomme varit här. Tomme byggde ihop min säng och den är helt enorm och ser galet malplacerad ut i min lilla lägenhet. Men, som mamma sa, det går fan in mycket här! Och det känns soft att ha den ändå såklart! Sedan skulle vi ut på landet för Tomme skulle få sin hoj hämtad och jag skulle hämta en dammsugarpåse. Det är antagligen en full sådan som gör min dammsugare sämst! Skulle köpa mat, jag ville ha Max, men då skulle pommesen hinna kallna innan Västermo så det fick bli pissa igen, gick det med. Mina byxor ligger mitt på hallgolvet, det ser random ut.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Ja nu jävlar, nu måste vi skärpa oss, så här går det faktiskt inte att fortsätta!

2011-01-31 @ 21:35:20
Postat av: änne

heheh vill sova i din säng hehehe

2011-01-31 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0