Lite av varje. Och bajs.

Idag gick en bibliotekarie på St Eskil igenom Artikelsök för MP3B. Hon frågade oss om förslag att testsöka på. Ingen sa något. Men vi upptäckte att det första som dök upp i mitt, Angelicas, Joakims, Annas och Louises huvud var bajs. Det tycker jag är underbart.

En annan underbar sak är min självbehärskning. Igår upptäckte jag att tågpengar för Motalaresan gått in på mitt konto. Jag hade från början tänkt spara dem. Men när jag fick kontoutdraget i min hand så var förvåningen och lyckan så stor att jag sprang till Myrorna och köpte tre plagg och en stor matta. Sen sprang jag till Monki och köpte ett plagg och ett par skor. Sen kom mamma med bilen och körde hem mig och mattan. Sen klippte jag luggen med kökssaxen framför hallspegeln.

En tredje underbarsak är min mormor. Jag och mamma handlade med henne idag. Efteråt skulle vi gå  till taket för kundvagnar. Jag tänkte att kundvagnsrace vore något. Men nej, inte kan jag rejsa med Mommi. Sekunden senare utbrister hon: RALLY! och far iväg.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahha älskade mummi!

2011-01-22 @ 01:02:43
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0