Lucka 8 - Berätta om ett av dina favoritplagg.

Något som jag tycker är så fantastiskt skönt är när jag kommer
innanför dörren efter en lång lång dag. Gärna med tajta jeans. Och
genast slänger av mig kläderna. Jag trivs gott i slappoutfit och drar
gärna på mig exempelvis dessa innan jag fläker ut mig i soffan.
Dessutom finns en fin historia om hur de fick namnet mordhotpants.
(Och precis när jag skrev det kom låten Blinking pigs, aah, ljuva
slumpmässiga symbolik)
Men den får ni höra när skorsten blommar som Bamse skulle ha sagt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN BERÄTTA DÅ!!!!!!!!

2011-12-08 @ 22:32:58
URL: http://iddi
Postat av: Anonym

äh, lame :(

2011-12-09 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0