Lucka 5 - Berätta om vem du var för ett år sedan.

Då gick jag sista året på gymnasiet sedan några månader tillbaka.
Jag minns inte så mycket av det, hur jag var då. Ganska stärkt i mitt
politiska tänk efter valrörelsen, men ändå mer osäker - tror jag.
När jag läser ett ca ett år gammalt inlägg så ser jag att jag tycks ha
börjat bli mer tillfreds med tillvaron just då. Dock så slogs detta i bitar
bara någon månad senare.
För ett år sedan var vägen mot studenten påbörjad. Det innebar en
del festande. Mer intensivt under vårterminen, men lite under hösten
också. Jag har en känsla av att mitt festande blev "hårdare" än
tidigare här någonstans.
För ett år sedan åt jag fortfarande kött, om än ganska lite. Det är
lite mer än 1,5 månader kvar till mitt ettårsjubileum.

Kommentarer
Postat av: änne

haha! hade glömt bort sista bilden, fa'an vad fin!

2011-12-05 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0