Lucka 24 - Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

Jag och Anna fixade boende i Göteborg och kom in på de utbildningar vi sökt. Om fyra dagar flyttar vi!


Jag och Anna höll i massor av självförsvarspass på St Eskil. Fantastiskt att träffa så många grymma
tjejer och att också få dem att förstå att de är så grymma!


I och med flytten så har det blivit några "sista möten" den här månaden. Det i sig har varit sorgligt men
jag har fått höra så fina ord från många människor och känt mig uppskattad, vilket betyder mycket.

Jag köpte en jättefin kappa på Urban Outfitters när mamma och jag var i Stockholm (hela den dagen
var fin med promenad genom stan, intervju med Erik från P1, lunch med Erik, besök hos Rolf & Inger
osv) hehehe. Har ingen bild just nu så ni för nöja er med denna (haha):

Julafton var jättefin med finaste människorna, det perfekta julbordet och träningsverksgenererande
mycket skratt. Bilder från den får ni senare då jag saknar sladd för att lägga in dem på datorn just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0