Öh.

Sådär ja, då har jag börjat skolan kan man säga. Mest bara info om kursen och upprop idag, men iallafall. Fick vänta på bussen när det var dags att fara hemåt så då promenerade jag till centrum, UTAN att gå vilse och utforskade Västerås Röda Korset-butik.
Väl hemma käkade jag med Emma och vimsade runt i staden. Var så jävla blöt efter marschen mellan stationen och Spicy, jävla pissväder.
Och så slutligen möte i lokalen som adjungerad i Marias ställe när (V) Sörmlands ordföranden träffades.
Så hela hela dagen har jag varit hemifrån.
Egentligen borde jag sluta blogga om jag bara ska skriva sånt här dravel. Å andra sidan är det uppenbarligen vad jag "behöver" en blogg för då det händer gång på gång. Om nån orkar läsa är väl egentligen mindre relevant kanske. Whatevah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0