Hemma igen samtidigt som morgontidningen.

Håhå jajaa vilken fredag.
+ Åt till jag nästan sprack med Mommi & Lisa
- Irrade runt skitlänge innan jag hittade hem till Alex = dyngsur redan från början
+ Eldkvarns spelning i ösregnet, heelt fantastiskt
+ Skithetsig promenad hem till Alex där alla skrek och fakkade
+ En sanslös akustisk version av Jag är en vampyr
+ Vild dans i köket till världens bästa musik
+ Dödsbastu med ljummen folköl och hårda finnar samt gnälliga svennar
+ Gå naken under rocken till Anna
+ Få skjuts till kollit
+ Titta på brottningsmatch mellan Änne & Mikkl
- Vara så jävla bajsnödig på promenaden hem

MEST PLUS DÅRÅ, PLUS-PUSS

Kommentarer
Postat av: änne

haha jag skrattar rakt ut när jag läser detta

2011-08-20 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0