En av mina höjdar-drömmar.

Håhå så bra jag haft det den här veckan! Svårt att sammanfatta (det behovet tycks aldrig sina)
Kan iallafall börja med att berätta om min fantastiska dröm från härom natten:

Det började med att jag var så fruktansvärt sugen på att ligga. Dock så var utbudet väldigt begränsat så det såg skralt ut på den fronten. Men då tipsade rara Sara om en man hon tidigare haft ihop det med och som var minst lika desperat som jag. Hon gav mig hans kontaktuppgifter och vi bestämde en tid och plats.
När det var dags stod jag (i en trädgård vid ett litet torp, platsen för mötet) och väntade en stund. Plötsligt dök en man i 50-årsåldern upp, han var väldigt tanig, tunnhårig och fult klädd. Mitt ligg! Sedan hördes musik, först svagt, sedan starkare och starkare. In på gården dansade ett stort gäng "superläckra" brudar (typ Kissie-style, tror till och med hon var där) Mannen började sjunga den här låten och dansa väldigt "sensuellt". Till en början var jag ganska imponerad och dansade med. Men efter en stund blev jag otålig, och inte blev det bättre av att Kissie & Co skrattade åt det faktum att jag var i färd med att idka älskog med denne man. När jag påpekade att vi borde komma igång så blev han arg och skrek att han måste slutföra. Så jag gav upp och han flydde i ilska.
Jag slog mig ner på trappan och deppade men hörde efter en stund åter svaga toner. Men den här gången var låten denna. In dansade en främmande man, stilig som få och tog mig i sina armar. Vi hann aldrig älska innan jag rycktes ur min dvala, men det var säkerligen alldeles utomordentligt härligt.

Kommentarer
Postat av: eve

hahahaha vilken dröm! :O :D

2011-08-29 @ 19:29:11
Postat av: moa

älskar dina sexdrömmar!

2011-09-17 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0