Blöh.

Egentligen är det så jäkla trist att blogga och för er att läsa min blogg när jag bara dravlar om vad jag gör om dagarna. Men känner ändå att jag VILL, jag KAN, jag SKA! Hehe
Spenderade dagen igår hos Mommi och Vaari, åt helt underbar soppa och plättar med nykokt äppelmos. Sedan bestämde vi datum för Finlandsresan. Åh, blir så lycklig bara av tanken på sex hela dagar i stugan.
Spenderade kvällen igår med Sp:arna (de kommer alltid vara Sp:arna, även 100 år efter studenten) + Larsa. Preparerade at mi casa och lyssnade på Kalles 90-talslista. Sedan tog vi oss till Filials nyöppnande. Jag och Bea genom cykelrally som kunde slutat illa eftersom jag glömde titta framåt ibland.
Det var inte så annorlunda, men det finns numera ett utegolv och det var nice. Annars var det rätt segt och invaderat av små brats (bitter, ja)
På hemvägen glömde jag varna pakethållarpassageraren om en kant vilket slutade med en krasch i backen. Det var kul.

Nu luktar det öl här för jag har inte städat idag. Istället har jag varit i Gnesta och lyssnat på Ohlys sommartal samt hängt på Kafé Lillebror.

KUL OCH SPÄNNANDE. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0