Vicious.

Ibland undrar jag vad det tar åt mig. Gick random in på platsbanken häromveckan. Såg en annons om att man sökte en idrottsledare för små barn. Något flög i mig och jag hetsskrev ett cv (var i skolan, skulle snart gå hem) Det stod att de skulle rekrytera inom några dagar. Men sen hörde jag inget.
Berättade för mamma om det i måndags. En kvart senare typ så ringer de och frågar om jag kan hålla ett pass i Fröslunda samma kväll. Ok?!?! Körde på det. Var cpnervös. Men det var så kult. Var alldeles upprymd efteråt. Barn är faktiskt himla goa när man tänker efter.
Blir nog inget mer denna vecka. Har massor att göra och nu är jag dessutom sjuk. Det är jättekult. Rakblad genom halsen varje gång jag sväljer och sånt. Men nästa kanske. Så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0