Home is wherever I'm with you.

Igår kom jag hem från Finland. Det är alltid lika märkligt att vakna i Lintuluoto och somna i Västermo samma dag. Känslan på nattbåten på vägen dit uteblev den här gången då det var höstlovsonsdag och fullt med unga partykryssare. Fick en föraning om hur studentkryssningen kommer te sig. Det var fullständigt kaos på Tax free, och det var bara en bråkdel av alla som kommer vara där 21:a maj. Nåja, det var inte min poäng med detta inlägg riktigt.
Vistelsen var iallafall fantastico. Hade inte bangat att stanna långt längre. Men nu är jag alltså hemma i Svealandet och ska snart fara till staden.

Om tio dagar far jag ner till Halmstad. Det blir också mücke mücke fint!!

Kommentarer
Postat av: halmstadsbo

mücke mücke mücke fäääjnt

2010-11-08 @ 18:25:51
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0