Luna.

Jag är alldeles jätteförvirrad för tillfället och vet aldrig vilken dag det är eller något sådant. För övrigt brukar jag klara mig alldeles finfint utan en dator hemma, men just nu är det jävligt knivigt för jag behöver massor med information och grejer och har som vanligt lite tid. Nu kommer jag ju dessutom inte vara hemma alls på några dagar. Så det blir intressant att se hur detta slutar. Är i alla fall ganska så tillfreds med tillvaron. Och idag fyller fem av mina facebookvänner år, och Rocky också. Tokigt värre att karln redan är tre hela år.

Kommentarer
Postat av: Emilie

jag har utmanat dig på min blogg :)

2010-03-06 @ 12:37:08
URL: http://emilieidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0