Ingenting behöver vara svårt.

Japp i lördags som sagt så firades moi här på vedbacken. När mommis bil anlände så vare Sara som körde och Benny satt bredvid. Jag stod bara och stirrade bakom honom för jag var helt säker på att jag såg Lisas ansikte, men jag vågade inte riktigt tro det. Och mycket riktigt, när bilden svängde upp på gården så var där tomt. Nähä... tänkte jag mycket besviken och förvånad över att jag sett så grovt i syne. Så jag kramade de andra och välkomnade osv. Så plötsligt står hon där!! Hon gjorde bara en lätt böja sig ner-manöver och jag var vilsnare än mors lilla olle. Blev så jävla glad iallafall. (alla visste utom jag) sen kalajsade vi för fulla muggar hela gänget.

Nu lyssnar jag på Lykke Li och dricker hallonsoda.

Kommentarer
Postat av: Lisa

den var du minsann inte med på!<3

2010-06-22 @ 12:49:57
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: ewelina jungmarker

ikväll utser jag veckans blogg,så om du inte redan anmält dig,gör det nu! ;)

2010-06-22 @ 13:22:54
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0