Idag hade vi kuddkrig framför svt.

Har bäddat upp värsta lyxigt så ser fram emot att sova. När jag är määäshatrött och har gjort någonting typ då brukar jag vara aspeppp på att sova. Annars, typ som nu, när det är sommarkväll och jag sitter ensam uppe, då brukar jag avsky att gå och lägga mig. Går alltid fram till köksfönstret och tittar mot Malmberga eller Björkbacka för att se om någon annan verkar vaken. Då känns det lite bättre, vill inte vara den sista som sover. Fast det vet jag ju att jag verkligen inte är. Om inte annat så brukar det iallafall lysa i ladugården. Så kossorna verkar vakna. Då känns det åtminstone lite bättre.
Men som sagt, har bäddat upp värsta lyxigt så för få gångers skull ser jag fram emot det. Har dock inte alltför bråttom. Ska först vänta på Cleo, se Cleo och äta knäckemacka. Sen sova. I väntan på Cleo tittar jag nog på ett avsnitt av Boston Legal.

För långt inlägg. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0