Hälleforsnäs.

Just nu är det mest ett enda ord som dansar omkring i de få utrymmen som finns kvar i mitt huvud, säng. Den ska jag nog besöka alldeles strax, men först tänkte jag bara berätta för er vad jag sysslat med de senaste dagarna. Jag har spenderat min tid i Motala på veckokurs. Galet mycket föredrag och diskussioner, men framför allt galet mycket braa människor. Nu är jag så trött så ni anar inte och jag är väldigt glad att jag ska få sova i min egen säng och att jag inte kommer vakna av fyra olika väckarklockor, men grymt bra dagar har det varit.

Tidigare ikväll drack jag första omgången av koleravaccinet. Det är något av det vidrigaste jag smakat, värre än nyårsdrinken jag fick häva i mig (soya, messmör, diskvatten och hundgodis) Sen fick jag ju varken dricka eller äta en timme innan och efter, så min mun var väldigt väldigt torr.
Nä, nu blir det väldans whineigt tycker jag, vad är det för hitte på? Later då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0