Snö.

Så var helgen åter slut. Haft en riktigt bra sådan. I lördags steg vi upp tidigt för att fara till Bromma. Jag delade bil med Erik, Andreas, Danne och Tomme som fick sitta sista timmen med ögonbindel och hörlurar (med musik i då) Vi skulle alltså till Svenska stuntgruppen AB's lokal för att låta Tomme leka lite i ett par timmar. Riktigt kul var det! Vi åskådare fick också vara delaktiga genom att få hoppa från ca 5 meters höjd i en matta. Bara en sån sak är väldigt jävla rolig enligt mig. Tomme i sin tur fick utöver detta även sväva omkring i en sele, brinna osv. Avslutade med att lära oss stage fighting och fick se Erik dänga en "glasflaska" i huvudet på Tomme.
När vi var klara där käkade vi mat ihop i Strängnäs och sedan åkte jag, Sara, Lisa, Tomme, Erik, Danne och Andreas hem till Danne. Hade en väldigt bra kväll där med spel, Melodifestival, snöbad på balkongen (de flesta av oss nöjde oss med att titta på) osv.
Igår morse körde Erik hem mig till Eskilsgatan. Där glodde jag OS/sov i några timmar. Vid tretiden mötte jag upp Gambiagänget på stan. Vi handlade mat, sedan åkte vi hem till Sofia i Mesta. Kirrade sinnesgod tacos och tog det lugnt där hela kvällen. Såg Mamma Mia, den var rätt bra faktiskt. Och Pierce Brosnan är lite nice faktiskt.
Vaknade i morse när Usa och Kanada gjorde mål typ hela tiden = nån tuta som låter som fan. Skönt.

Kommentarer
Postat av: aaaanna

HÄFTI!!!!!!!!!!!!

2010-02-23 @ 00:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0