Om mig.

Jag heter Linn och är 18 år gammal eller ung, det varierar. Min hemstad kallas Eskilstuna och där spenderas större delen av mitt liv för tillfället. Jag tycker om att göra undantag och hamna i till exempel Lintuluoto eller Göteborg.
Familj och vänner är jätteviktigt för mig, men jag behöver också balansera ut det hela med ensamhet ibland. Därför passar det mig utmärkt att jag råkar bo alldeles ensam i en liten etta på söder, hihi.
Mitt liv består av social samvaro, aktivism och tappra försök att hålla igång fysiskt på gymmet Balanze. Det har gått sådär på sistone då sommar, lathet och nu senast sjukdom kommit i vägen. Men av dessa tre så är sjukdom den enklaste att övervinna, så snart borde jag vara tillbaka på banan återigen. Sen studerar jag förstås. Sista året, St Eskils Medieprogram.
Det är svårt att beskriva sig själv tycker jag. Nu har jag ju bara pratat om vanliga saker, vardagen och sådant. Den riktiga beskrivningen är knepigare att ge sig på. Åtminstone i ett futtigt blogginlägg.

Nu tänkte jag bryta med evighetsmönster och lägga ut en bild (!!!!!!)
Tycker att det passar sig för detta tillfälle.





Kommentarer
Postat av: änne

woho!!

2010-12-03 @ 22:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0