Mitt favoritminne.

En befängd fråga. Jag kan givetvis inte välja ut ett enda favoritminne (känns som jag skriver så om många av rubrikerna, antar att ni börjar förstå)
Jag ska iallafall ta två exempel, båda är resor, och det är ofta resor som blir fantastiska minnen så det passar ju bra.
I februari fick jag tillsammans med sju andra på min skola chansen att delta i ett utbytesprojekt. Vi valdes ut bland en handfull andra sökande och det var en fantastisk känsla. Vi skulle få åka till Gambia och stanna i två veckor. Det var helt otroligt, underbart, jobbigt, härligt, påfrestande, lärorikt, fruktansvärt. Fantastiskt. Vi fick inte bara välbehövlig värme utan framför allt fick vi lära känna så många fina människor. Det finns väldigt mycket att berätta om den resan, en resa jag alltid kommer minnas.

Ett annat väldigt fint minne är gbg-resorna. Den senaste i mars i år. Jag, Angelica, Anna, Emma, Joakim och Ida. När vi berättar för andra vad vi fyllde dagarna med så kan det verka oerhört meningslöst. Men det var så fint, himmel blå himmel blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0