Min första kyss.

Min första kyss vet jag inte riktigt när den inträffade. I trean så smög alltid jag och en kille som hette David in på toaletten, kan ha skett där någonstans. Den första som jag riktigt minns och som är värd att minnas skedde under en av sommarlovets sista dagar. Vi for till en äng, sedan låg vi där på en barnslig filt och tittade på molnen. Snart rörde han vid min hand och arm, reste sig till halvliggande och tittade på mig. Jag tittade tillbaka (oj?) Sedan kysste vi varandra och plötsligt öppnade sig himlen. Vi sprang in i skogen med filten över oss. Där blev vi ståendes och fortsatte vår korta resa.

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: jaaaaaarååå pözz pözz! <3

2010-12-18 @ 18:43:58
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: änne

fint!!!!!!!!!!!

2010-12-18 @ 18:48:37
Postat av: Anonym

Lät sjukt mysigt. :o

2010-12-18 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0