Lista från Ode.

du heter: linn laura tammi rosenborg

låt som du när du är ledsen sörjer till:
olika, samma nätter väntar alla, twice osv

beroende av:
syre (sämsta svaret, jag vet)

vad tror folk om dig?
att jag är bäst

stämmer det? jaa

vad får du oftast komplimanger för?
att jag är bäst

hur imponerar man på dig?
varierar. man kan sånt jag tycker är svårt

vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag missar också:( hoppas någon kan

vart bor du? i eskilstuna och stora sundby

trivs du där?
ja-a då

hur svarar du i mobilen?
hallå

vem ringde du senast? mamma

vad sa den du senast pratade med i telefonen: massa

antal timmar sömn inatt:
sju sisådär

sov du ensam: näpp, hade sällskap av fyra brudar

brukar du komma i tid: näe

hur känner du dig nu:
är kissnödig och har ont i huvudet. sämst känner jag mig

vanligaste färg på dina kläder: svart

vad tycker du om fötter: inget för mig. och mina egna är vidriga

vad saknar du: tillit

hade du en bra kväll igår: indeed!

favorit dryck på morgonen: juice tror jag. något kallt och törstsläckande ska det va'

när brukar du oftast gå och lägga dig: det varierar kraftigt

är du blyg: not really. depends

sysslar du med någon idrott: bowling

tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae, en gnista typ

vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka

är du nöjd med ditt liv: jovars

är du bortskämd: jarå. finns saker jag är bortskämd med

vad gör du i morgon: städar. går på uv-möte. flyttar in i lägenheten. börjar vardagen

vad är det värsta du vet? det var en svår fråga

har du bra vänner och äkta vänskap? yeeeey

vad är det finaste du fått? uppriktig sällsynt uppskattning

du samlar på: småflaskor med sprit

vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast orkar jag inte ringa nån. men blire så blire lisa

när grät du senast: lite tårögd var jag senast idag. men grät. minns inte

vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en micro

vill du gifta dig:
tycker det är en väldigt konstig fråga

vill du ha barn: är väl inte omöjligt

är du musikalisk? verkligen inte

vad dricker du helst när du är törstig: läsk

bor dina föräldrar tillsammans: ja

har du någon gång gråtit dig till sömns: sure

biter du på naglarna: dessvärre ja. går i perioder hur intensivt

Kommentarer
Postat av: anna ode

ses i skolan imorgon <3<3<3<3<3<3<3

2010-08-23 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0