Yellow.

Idag på bussen hem tänkte jag på massa grejer, grejer jag ville skriva om i bloggen. Har dock glömt det allra mesta, men det kanske är lika bra. Var en riktigt seg dag i skolan. Hade först engelska, var väl helt okej. På svenskan vare lika oeffektivt som vanligt, och fotolektion som var 3½ timme var så otroooligt seg. Gäspade hela tiden och orkade knappt göra någonting. Träffade Kawa en sväng också, käkade och kollade Matchstick Men, eller ja, hann inte se hela men. Och som sagt bussresan hem var galet filosofisk. Och trots att jag håll på att dö av värmeslag och magsmärtor så kände jag mig väldigt harmonisk, och ja, ganska lycklig trots allt. Blev poetisk på kuppen också och liknade mitt liv vid en riktigt stor gryta med oändligt många ingredienser. Det finns en del saker som smakar riktigt illa, men eftersom de goda sakerna är såpass många så smakar grytan ändå bra!  ...
Tror jag behöver bajsa. Sen ska jag duscha också. Och kanske plugga lite. Och dricka juice.

Kommentarer
Postat av: en ingridiens

saknar att jag inte kan vara mer i din gryta<3 är inne i en känslosam period och då känns de alltid så bra att prata med dig, alltid<3

2009-09-24 @ 10:31:41
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0