Today is a good day.

Gårdagen var nice. Gick till Konsum Sveaplan direkt efter skolan och införskaffade ingredienser till tårtan, tjusiga tillbehör och andra nödvändiga ting. Det blev en riktigt smarrig rackare med Nutella, sylt och grädde, dekorerad med massa godis och sjutton ljus. De tändes när Emma anlände och vi sjöng en vacker trudelutt i hallen. I övrigt ägnades kvällen åt mera onyttigheter, sång, dans och allmänt fläng. Somnade gott på soffan.
Idag var jag och Anna och pantade på Hemköp. 15 kronor fick vi för besväret och det var precis vad ett paket tuggummi kostade. Gick in till stan strax efter ett och letade örhängen. Är ju alltid 30 olika färger i samma paket, inte okej. Mötte sedan upp Kawa, kollade I ditt ansikte. Sen for vi till Stora Sundby där pappsen plockade upp mig och Kawa for vidare till Sveriges nöjescentrum... Länsade Ica på deras gotterier, åt världens brakmiddag hemma och snart blir det äppelpaj. M'm'm. Om fem dagar öppnar BalanZe, vilket känns ganska så nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

bjussar du mig på äpplepaj sen eller? STEFFE<3

2009-09-26 @ 20:12:19
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Jenna

Attans! Det borde jag visserligen förstått, typ allt innehåller det. Jag blir galeennn :(

2009-09-26 @ 23:15:09
URL: http://discrepancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0