Sheer motion.

Japp, då var det dags att terrorisera er med en massa ord om mitt så kallade veckoslut. I fredags åkte jag hem för att i mycket snabb takt tvätta mig ren och packa min ryggsäck. Sen for vi till Eskilstuna och vidare ut till Louise. Där blev det grillat, kaos a la studsmatta, allsång och annat fint. Så.jävla.värd.kväll. Mer sånt förfan! Somnade sedan på mitt armstöd/bord. På lördagen åt vi som var kvar en mysig frulle och sen åkte vi tillbaks till Eskilstuna. Satt på torget och seeegade ett tag med Emma. Sedan mötte jag upp Kawa en sväng innan jag åter for ut till Västermo tillsammans med Leila. Vi gick promenad, käkade lite osv. Sen blev det tillbaka till Eskilstuna igen och samma visa. Sov hos Kawa, käkade ännu mer naaajsig mat och somnade till filmen som vanligt. Igår åkte jag tolvbussen hem och åt god mat igeeen. Därefter åkte jag och mamma till hundklubben för lite agility och promenix (samt fika givetvis) På kvällen blev det mest soffa och smärriga smörgåsar istället för studerande som var planerat. Nåja, har i alla fall hunnit med lite av det idag.
Skoldagen var så in i helvete seg. Men sen tittade jag och Kawa på en enorm staty i Torshälla och solen sken och det var fint. Cyklade hem från bussen, gick otroligt segt. Berodde inte på dålig kondition, brist på muskler eller något sådant töntigt. Utan på ett par så jävla tajta byxor. Fuck it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var niiiiiiiiiice

2009-09-14 @ 22:37:29
URL: http://papperpase.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0