Ostkrokar.

Hejhej bloggen! sitter hos Kjelle nu. Spacetangenten på hennes laptop är så jävla seg. Kommer slå sönder den snart. I alla fall, chattar med varandra på msn. Det är nice. Värsta lanet ju. Roger kommer snart och joinar. Likaså Fiia och Robin tror jag. Åkte in till stan i morse. Åkte till Tomme och hämtade skrivbord och grejer+Tomme himself. Sen släppte de av mig hos Mommi och Vaari och åkte vidare till Västerås. Jag käkade mat osv. Sen gick vi ner mot stan (Jag,Mommi och Gunvor) Skiljdes åt vid rotan och jag gick till Sporthallen och mötte Kawa. Vi chillade ett tag. Sen hämtade mamma och de mig vid Ica. De hade köpt vääldi snygga lampor,heh. I alla fall. Sen blire Lejonkungen 3,niiiice. PÖZZ

Kommentarer
Postat av: KJELLE

B-B-BAEST :D

2009-09-05 @ 19:07:10
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0