Om man inte är rädd för att rocka.

Godförmiddag. Jag är helt galet hungrig nu, efter detta ska jag göra varma mackor med kantareller=m'm'mmmm! Kvällen igår var nice. Först vare champagne/cider och snittar i dryga timmen. (Satan vad snittar jag åt igår) Efter det hade några instruktörer (tror jag det var) en show till ett Abba-medley. Sedan var det dags för mer käk (och ni som känner mig vet att jag var som fisken i vattnet, hah) Därefter äntrade Dogge Doggelito med band scenen och körde några låtar. Passade förstås på att äntra scenen vi också för att posera lite, grabbade tag i herr Wahlbeck också och han skrattade åt vår bild (yy) Sen spelade Sanna Carlstedt och hennes man några låtar och till sist var det Peters tur. Han hade en del bra grejer, men publiken var helt sämst och det var inte särskilt kul för honom att köra. Till slut gick han av något tidigare än planerat, förståeligt. Klappade mig på axeln och log när han klev av scenen, hä-hä-hä! Lyssnade på ett par låtar av sista bandet men sen drog vi oss hemåt igen. Somnade gott efter en stund druntande på soffan framför film.

Kommentarer
Postat av: Lisa

å, varma mackor i mitt hjärta! (inte bokstavligen då.. he-he)

2009-09-20 @ 15:18:37
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0