Matlask.

Gårdagen ägnades åt foto, klassråd (jag hjärta syv/syo-(vad heter det egentligen?)konsulenter) och engelska. Därefter träffade jag Kawa en stund, och sedan åkte jag bussen hem med Westin. Det var ännu en rolig resa. Började av någon anledning att prata skånska, och Malin tyckte jag var briljant. Åkte förbi en bil som låg mosad i diket bland annat. Var helt cepetrött på kvällen.

Idag har skoldagen rullat på. På lunchen gick vi hem till Anna och åt macka. Skolmaten var äckligaste på länge. På fotot irrade jag omkring för mig själv och tog fria bilder. Och då menar jag verkligen irrade. Det hände flera gånger att jag inte hade nån aning om var jag var på väg. Hamnade bland annat vid Värmeverket, fick flera samtal om vad jag höll på med. Lät benen röra sig fritt och vandrade en stund i något slags industriområde som låg där i trakterna. Kände den bekanta verkstadsdoften och hörde det bekanta verkstadsljudet och fick flashback från Hultafors-, EBÖ-,och Stens Verkstadstiden. Blev riktigt nostalgisk, hah. Kom till slut på något märkligt vis tillbaka till vägen jag börjat på. Tog då en runda genom stan/längs ån också innan jag till slut kom tillbaka ca 1 h och 45 minuter efter att jag gett mig av. Solen sken och det var redigt varmt. Det var väldigt härligt faktiskt.

"Så ser man en massa snygga bilar, och de vill man ha! Sen ser man en massa nakna karlar i bilarna och då vill man ha dem ännu mer!
... Nej, karlarna är faktiskt en smula skrämmande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0