Jag ska klättra på stenen nån gång.

Har ju, som ni om ni inte är fullkomligt intelligensbefriade noterat, inte bloggat på några dagar. Beror på flera saker men kan väl sammanfattas med -ingen lust. Har hunnit med att äntligen prata med Lisa. Det samtalet utspelades i måndags-tisdags och varade i sisådär tre timmar. Så gött! Mycket samtalande hare varit. Uppåner. Nu äre jättefint ljus ute när solen liksom är på väg bort men ändå klamrar sig fast bara en liten stund till. Har gått tre veckor och tre dagar sedan jag lämnade in min kamera. Och då snackar vi bara undersökning, sen blire antagligen lagning. Fyfa-aan, kommer jag få tillbaks den i år eller? (ballaste uttrycket btw) hoppas, he-he. I alla fall, det är fint ändå. Så äre faktiskt. Det är ganska fint. Känslostormar har dominerat dagarna, orkeslös, sömnbrist, aptitbrist. Är lugn nu, lättad. Mår bra ändå. Det blir bra. Det är fint. Idag i matsalen skrev vi upp vad som ska göras i skolväg. Blev tio saker tror jag. Jättepussen på det. Börjar nu.

Kommentarer
Postat av: KJELLE

love u bästa vän <3

2009-09-30 @ 17:55:20
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: isabelle

fin blogg,

allt bra eller?:)

2009-09-30 @ 18:57:54
URL: http://lifeofisabellejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0