Jag saknar.

Fett fin fredag. Hatar fett egentligen, men skrev så bara för att få tre f i rad, ballt. Först låång textlektion som var pretty nice, sen kort naturkunskap som också va chill, sen foto som också va chill. Åkte fyrabussen hem en snabbsnabbis för att hämta grejer osv. Sen vare sexbussen in igen som gällde. Kvällen hos Anna var treevlig! Jag, Anna, Ankan, Emma, Ida, Jocke, Caroline, Viktor, Simon, Sandra, Louise (hette hon så?) Adam, alla var vi en del av den. Hoppas nu för bövelen att jag inte glömt nån </3 men trorint dee. Gött vare.
Somnade på golvet i en ölpöl </3 drömde att jag låg där men var vaken och att några kom tillbaka. Sen när jag vaknade på riktigt fattade jag ingenting. Då hadere gått typ två timmar liksom. Intog mer och mer plats av bäddsoffan under natten, men tillslut erkände jag för mig själv att det inte var bekvämt, så jag kröp in bakom Annas soffa och så sov jag där med bajs i famnen <3
Känns som att solen alltid skiner morgonen efter när vi umgås. Nice. Åt frulle med Anna å Emzing. Sen pantade jag å Anna på hemköp, tog 10 år eftersom apparaten failade hela tiden. Köpte toapapper också. Gick strax före ett till Ateljén som hade öppet hus. (Nyöppnad av min kusin Sara och hennes vän Sandra, de syr, säljer sybehör mm mm) där bjöds det på gottigott och en hel del folk var där.
Nu sitter jag här nyduschad och ska iväg till BalanZe invigningskväll om drygt en timme. HEI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0