Weekends.

Igår fick vi ingenting särskilt gjort egentligen. Känns som att vi kunde hoppat fredagen helt, men det var ändå trevligt så. Såg färdigt filmen på svenskan, spelade Super Mario och kollade youtube på texten (skitlänge) lunchade, hade naturkunskap i ca 5 minuter innan vi övertygade Jarri om att få sluta. Vandrade en stund på stan med Ankan och Anna, sedan plockade pappa upp mig. Vi åkte till Leila och Kjell en stund och fikade/kollade underbara bilder som Leila tagit i Prag, Paris mm på 80-talet/hämtade nyckel. Sen åkte vi till Mia och pappa friserade sig och till sist åkte vi tillbaks till stan och införskaffade äntligen nya löparskor. Nu slipper jag förhoppningsvis dö varje gång jag springer. Är hungrig. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: ANNAODE

Ganska go dag tycker jag :)

2009-10-24 @ 13:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0