Starman.

Lagom trött är jag. Blev träning idag också, dutti! förutom att springa en hel del idag också så körde vi gruppträning; Afromoves. Roli roli!
Beställde Kentbiljetter i morse, sweet! Men det blev en miss. Så nu har vi två till torsdag 25/2 och två till fredag 26/2. Så om ni har två torsdagsbiljetter och vill byta till fredag, hojta!
Har annars inget intressant att bjuda på. Blir tidig säng idag skulle jag tro. Blir oftast inte så, men jag är väldigt trött så. I alla fall, bäst jag slutar nu innan det blir alltför mycket intetsägande nonsen.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: malin

MEN BALLE JAG VILL OCKSÅ PÅ KENT :'(

2009-10-12 @ 22:15:24
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

bajjjbii!Vart spelar dom och vad kostar biljetterna?

2009-10-12 @ 22:16:02
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller har fredag och vill byta till torsdag!

2009-10-13 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0