The youth.

Nu tycker jag nog att ni förtjänar en uppdatering så ni kan få nys om vad det är jag egentligen sysslar med om dagar och kvällar när jag uppenbarligen inte har tid att blogga. Har faktiskt inte spenderat en enda sekund vid datan alls de två senaste kvällarna och det är ju ganska otroligt.
Igår fyllde Mommi år och tanken var att vi skulle åka dit och typ fira henne lite. Ringer far min efter skolan för att höra var han är, får svar från mor och tänker att alla där redan då. Men icke sa nicke, en olycka hade inträffat i skogen och de var på väg till Strömsholm med Goliat som brytit benet. Senare visade sig att hans armbåge "bara" gått ur led, men kvällen präglades av ovisshet och orolighet. Blev i alla fall upphämtad av Leila & Kjell på stan, fick i mig lite käk och så hos Mommi, sen skulle hon till lasarettet... jaha ja. Suck. Beslutade att inte hänga med utan följde istället med Leila & Kjell, var nere i stallet och hjälpte Leila lite. Var helt slut sen när vi äntligen kom hem. Fick till slut efter evighetslånga jobbiga timmar samtal från Strömsholm om att de genomfört en lyckad tillbakaläggning eller vad man ska kalla det. Nu är det baaara att avvakta och se hur det går. Ser i alla fall positivt ut... Men Gollebollen blir kvar där tills måndag! Så ligger det till. Bajsknullfitta.

Förresten, igår förmiddag ramlade jag nerför trappan i A-huset. Supernice.

Kommentarer
Postat av: Lisa

pussa på goli@ från mig<3 miss yaa

2009-11-20 @ 23:41:32
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0