Of me.

Aah, nyss kommit hem. Har åkt ca 21 mil idag. Vart jag varit? Eskilstuna! Åkte först in med pappa, plockade upp Tomme och lämnade grejer i lägenheten. Sen blev jag kvar där och fixade lite medan dem klistrade upp lite tapeter i Tommes gamla lägenhet. Sen var tanken att vi skulle hämta en skåpbil på Mellansvensk, men oj, pappa hade glömt nyckeln. Så vi fick åka hem, sen in igen, sen hem med rätt bil och hämta grejer, sen in igen och lämna grejer, äta på donken och sen hem igen. Är så jävla seg nu. Måste upp tidigt sen också p.g.a. Öppet Hus, fina grejer. Är bajsmätt också. Och så måste jag duscha innan jag får sova också. Vi hörs imorgon hörre ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0