Non stop.

har gjort mig glad: Rasta Hunden-Jag spyr igen
har gjort mig ledsen: Kent-Järnspöken
jag vill dansa till: Michael Jackson-Billie Jean
jag vill dansa ännu mer till: Curlstie Spearsty-Katchingeling
Lugnar ner mig: Ane Brun-True Colors
jag lyssnar på för att bli pepp: Dead Or Alive-You Spin Me Round
påminner om kärlek: Little Dragon-Twice
påminner om gamla tider: Markoolio-Vi drar till fjällen
påminner om ångest: Muse-Creep, Laakso-Worst case scenario
jag lyssnar på väldigt mycket just nu: Markus Krunegård-Isande diskant, Kent-Krossa allt
lyssnas på i ilska: Muse-Take A Bow
är väldigt, väldigt bra: Svårt att välja! Rolling Stones-Paint It Black
jag lyssnar på när jag är kreativ: The Knife-Like A Pen
påminner om sommardagar: Babyshambles-Fuck Forever
påminner om våren: Hästpojken-Cyklar och Knark
påminner om en bra film: Står helt still för tillfället
jag lyssnade på när jag var 15: Aerosmith-Dream On
jag lyssnade på när jag var 17: Nu ju!
jag lyssnar på just nu: Röyksopp ft. Robyn-The Girl And The Robot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0