Poop.

Aah, veckan snart över. Har varit väldigt skön. I måndags var jag hemma hela dagen, i tisdags var det lungt i skolan, stannade ju visserligen kvar på rb men det var chill ändå, och sen möte, igår vad jag som sagt i Västerås hela dagen, så ingen skola då heller.
Idag trodde jag att det var studiedag från klockan ett, så vid kvart över sex satt jag och åt frukost. Sen insåg jag med hjälp av sms från Emma att det var fram till ett. Så då åt jag upp, sen la jag mig igen.
Vid elva åkte vi till mammas jobb för det var öppet hus på det nybyggda. Åt lunch där= två bullar och tre kakor=grrreat.
Sen åkte jag till skolan, satt och fikade i fotosalen, fick veta betygen i foto och grafisk, sen sluta=14.50=NICE.

Kommentarer
Postat av: malin

din mamma! menaru min mamma eller din mamma? din? neä miN? ja DIN mamma! din eller min mamma? HAHAHAHAHHA :D <3

2009-05-28 @ 20:48:46
URL: http://mkarlsttrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0