Holy diver.

I förmiddags blev jag oerhört och filosofisk för en liten stund. Det var nästan otäckt. Funderade över vad ögonbryn är till för. Det känns som att de inte fyller någon funktion alls. Visserligen skulle det nog vara himlans fult att inte ha några, men det är ju för att vi alltid haft dem. Så skulle jag inte tänka om jag och ingen annan aldrig någonsin haft ögonbryn ju. Sen finns det ju dem som får sina uppbrända eller noppar bort dem och målar egna (såna förstår jag mig inte på)
Det är ingen som vet varför vi egentligen har dem. Eller jo, troligtvis finns det ett jätteenkelt svar som är megalätt att googla fram, och allmänbildade (för det är ju allmänbildning) vet säkert. Men jag vill nog inte ha något svar, jag nöjer mig med mina spekulationer. Typ att någon skapare, vem eller vad det nu är, heller ingen som vet (DET ÄR SANT, vad alla än säger) gav oss ögonbryn för att kunna visa förvåning eller typ sarkasm genom att höja dem. Det tror jag minsann.

Mina egna är himla buskiga.

Kommentarer
Postat av: lizzza

jag tror dom är till för att flirtas med, när danne och jag var tillsammans lyfte han alltid på dom när vi kollade på varann, de är den vettiga förklaringen.

2009-05-11 @ 16:09:03
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0