Assfucked.

Har idag klagat inför mina vänner att jag inte kunnat uppdatera bloggen på flera dagar och att jag därför
kanske kommer tappa flera av mina miljontals läsare.

Nåja, att jag har miljontals läsare vet alla att det inte stämmer, men alla, eller i alla dem ytterst få men trogna som läser min blogg vet att jag inte kunnat uppdatera på flera dagar, that's true!

I torsdags missade vi bussen för att jag fastnade i en kjol på Åhléns, det var jobbigt. Men det gick en till en halvtimme senare, så då passade vi på att gå tillbaka och köpa kjolen. Sen bar jag den på kvällen som var trevlig men lite halvseg.

Har suttit seketariat på Billys basket cup hela helgen. Jag är jävligt trött på småbarn som "spelar basket" nu. Visst de är söta, i typ två matcher, inte tio. Fick några bra i alla fall, men de är ju också jobbigast. Om man inte jämför med Skuru-Djursholm där båda coacherna var idioter i mina ögon, skällde ut mig gjorde de också.

Är även två schyssta wayfarer-fejks rikare också, tack vare Leila, me like <3

Kommentarer
Postat av: haha. anonym

vart köpte du wayfarers?

2009-05-05 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0