Sugar.

Idag har jag haft en väldigt händelsefattig lördag. Haft huvudvärk hela dagen typ, Spelade lite Sims förut, hahaha inte gjort det på 100 år.
Kollade förstås på motherfucker, det är nåt speciellt med smörjan ändå. Speciellt när allt slutar som det gör, det är ju tjusningen med det hela, typ haha. Sen såg jag och mamma Änka på låtsas, ganska gammal film med Ricki Lake(!)
och Brendan Fraser. Fyfan vad snygg han var där! hehe. Sen såg jag en annan film också, Hjärtan av Atlantis eller något sånt, inte riktigt hela men nästan. Mhmmm så ere. Nu sitter jag här...

HV71 lyckade som tur var! vinna i Sudden mot Timrå idag, mitt hjärta dunkade hårt hela sd:n, hehe.
Skrattade gott när den stackars (inte) Timrå...backen? ramlade runt som Bambi på isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0