The youth are starting to change.

Alltså fyfan vad K.A.L.L.T det har varit idag! helt insane. Typ varje gång jag kom utanför en dörr slog den isande
vinden emot mig och jag skrek högt av förtvivlan varje gång i sann "Åh nej, växter"-ton (intern grej det där)
Men jag, Angelica och Anna trotsade kylan och invigde årets glassätande med piggelin. Hela två stycken bidde det för Ankan och mig (yyy) På bilden blev jag äntligen klar med min bild, känns som jag hållt på i 10 år.

Efter skolan kilade jag bort i vinden till Studio drott för att checka läget. Men det var öde värre.
Tänkte köpa nåt smarrigt men var duktig och hann då med en tidigare buss dessutom .

Imorgon blir det aschill. Engelskan är inställd, och på eftermiddagen ska vi se Ringo (musikalen) nice nice :)
Så Sivan ställde in spanskan också, bara matten kvar=vi snackade till oss ledigt. Sweet.

Kommentarer
Postat av: malin

ska på den där musikalen på lördag x) min kusin är ju med höhöh

2009-03-24 @ 19:44:33
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: anna ode

Kylan kan ta sig i röven hihihi

2009-03-30 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0