No woman, no cry.

Middle of the week again. På engelskan gjorde vi typ gamla nationella prov, sen hade vi matte som var låång men gick ganska fort ändå, bra gick det också. Har ju inget megahål längre då, och eftersom vi blivit vana med det så kändes 1 h 20 min lunch ganska kort. Hann i alla fall med ett par fiskburgare.
På reklamen kollade vi en film om reklam med massa gamla reklamer ozzzzv. Spanskan med anzing va rolig, dansade oss igenom korridoren efteråt <3 testade om vi fick plats i mitt skåp också, det fick vi. Inte samtidigt alltså.
Då vet ni det också. Tränade i Årby idag, det var roligt.

Var ensam kvar sen, för jag var den enda som duschade. Och när jag gick ut, då märkte jag att jag vet var jag bor så att säga. Varenda, minsta lilla ljud fick mig att hoppa till kan jag tala om för er (eller hur ankis) Trodde nån skulle rusa fram från ett hörn och våldta mig vilken sekund som helst :( men jag klarade mig ju, till er stora lycka kära bloggläsare.

Nu ska jag dricka smooooothie.

Kommentarer
Postat av: anan

du är så charmig gullis

2009-03-11 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0