Hallå igen.

Idag har jag heller ingenting särskilt att skriva om, förutom att jag och Emma varit svaga och syndat ggr tre. Men i alla fall, därför tänkte jag göra ännu en flicka lycklig genom att låta hennes önskan om ett helt eget inlägg på min blogg slå in!
Lisa Alexandra Tammi är ett äkta estetemo som föddes 16 maj 1990 i Linköping, Östergötland, Sverige. Hon hade då tre syskon varav två ännu icke var officiella. Anna, Johan och officiell-Sara (hon var heller icke trasig) Där levde de ä sju år tills de en dag kom på att de skulle flytta till Danmark. Det var i alla fall vad lilla Linn upprört trodde, men i själva verket handlade det om den lilla mysiga staden vid Mälaren, Strängnäs. Sedan hon for dit har Lisa flyttat ca 65034 gånger, och Linn har hängt på i hennes rumpa varje gång.
Linn börjar just i denna skrivande stund fundera på hur långt ett inlägg får vara, sen inser hon att det inte spelar någon roll för hon har ändå inte kraft att skriva om alla minnen osv tillsammans med FLisa.
Därför nöjer hon sig med att berätta att Lisa var tomat i matsalen idag då hela hennes klass kallade på Linn, det fann Linn mycket roande. Och tre enkla ord får avsluta detta smått meningslösa i direkt mening men i mer lullig mening mycket meningsfulla inlägg.

LINN ÄLSKAR LISA

Kommentarer
Postat av: tomaten

BÄST! förresten så bad Ragmond att du skulle tillägna ett inlägg till honom så atteh, känn pressen. ÄLSKAREHJ!

2009-04-01 @ 15:06:24
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0