Electric feel.

Fredagen var som vanligt. Bidde dock godisland iställer för b-nappar, precis som förra fredagen. Funkar det också. Hade nog roligaste gympalektionen hittills på Eskil igår! Vi var smärta och smidiga när vi genomförde en hinderbana där alla hinder gick ut på att ta sig över dem. Emma ramlade över en bom och sprang in i en annan. Jocke lyckades med något jag inte trott var möjligt. Nämligen att få en stor plint att braka ihop (genom att typ springa rakt in i den) Jag föredrog att hoppa upp på plinten för att därefter ramla ner i golvet med en duns.ozvozvozv
Juste, Anna och jag hade disco på svenskan.

Idag hade vi match i Norrköping. Förlorade med 49-41... Insåg hur mycket jag saknar Sports Camp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0