Control yourself.

Hej igen! Har inte kunnat skriva på ett tag nu, dels p.g.a. tidsbrist och dels p.g.a. ett failande internet. I söndags åkte jag, Erik, Mommi, Lisa och Sara upp till Stockholm för att kolla på Annas dans. Vi lämnade Eskilstuna strax efter ett och plockade upp Sara och Lisa i stränkan. Föreställningen började vid fyra, och innehöll två danser. Den gick ganska fort. Men efteråt så gick vi+Anna och Ann-Margret till ett fik och käkade gotti! Satt där ett bra tag. Sen skulle vi åka hem, men då kunde inte Lisa hitta sin mobil, så vi åkte tillbaka igen. Men även om vi kollade överallt där vi varit så varen borta ;/ var hemma igen vid tio efter att mamma plockat upp mig i stan.
Väldigt mysig dag vare :)

De här två sista dagarna har varit vanliga skoldagar och träning igår. Match i helgen=längesen.
Idag blev jag blöt om fossingarna.
Och så somnade jag på soffan efter maten. Vaknade för en stund sen, yes.
Äta mango ozv snart. Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ LINN JAG ÄR VAKEN NU JAG ÄR TRÖRR :(

2009-03-04 @ 07:04:01
URL: http://eru
Postat av: Anonym

TRÖTTTTTTT

2009-03-04 @ 07:04:17
Postat av: Anonym

menade jag hehe

2009-03-04 @ 07:04:37
Postat av: malin

Grym blogg :D

2009-03-09 @ 20:46:43
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0